Aanmelden bijeenkomsten van ADVT zijn verplichten stoelen te reserveren voor bezoekers!!

ADVT Nieuwsbrief

ADVT bijeenkomst

Zaterdagmiddag 12 juni 2021

is het GEEN bijeenkomst van

Algemene Doven Vereniging Twente

Afgelopen pinksterdagen is er tot 2 keer toe ingebroken in ons clubhuis. Door de bovenramen te forceren zijn ze binnen gekomen. De eerste inbraak hebben ze alle koperen leidingen, gas en water uit het clubhuis zelf gesloopt. En van Zondag op Maandag nog eens alle leidingen uit de werkplaats. Van beide inbraken hebben we aangifte gedaan bij de politie.

In het Clubhuis van MVT  aan de

Beltrumbrink 52a te Enschede Zuid gehouden.

Aanvang  13.00 uur tot 18.00 uur

Info: http://advt.doven.club  -  http://oosten.doven.club

Facebook: www.facebook.com/advtwente

Mededelingen

- Naast clubhuis van MVT is speeltuin Polboske zijn inmiddels geslopen en verwijderd allen speeltoestellen. zie fotos >>

- Ewald is op dinsdag ochtend 25 mei links heupoperatie gehad, Na 2 nachten in ziekenhuis mag al weer naar huis, Nu bezig een revalidatie oefening met lopen en bewegen. Bedankt iedereen voor medeleven van berichten ontvangen via WhatsApp, SMS, kaarten en bloemen.

- Marja Bruggerman is al verhuist, van woonhuis naar appartement in Raalte. ADVT team heeft gefeliciteerd met nieuwe woning kaart gestuurd.

- Tijdens Pinksterweekend was MVT clubhuis ingebroken!. Dieven had van ADVT koelkast een 12 flessen Grolsch 5% en 12 flessen Grolsch Radler 2% meegenomen.

zie fotos >>

- De domein en sub domein van doven.club,  oosten.doven.club en etc moeten wel zonder "www" typen. Vanwege SSL beveiligd voor URL adres. Dus moet het zo een voorbeeld:  http://doven.club, http://oosten.doven.club, http://advt.doven.club,   http://ddg.doven.club,  etc, etc.

www.doven.club

- Op een webpagina een "Bestellen" pagina op menu "Catering" daar kunnen jullie voor een bijeenkomsten een hapjes bestelen en op bijeenkomsten te eten en betalen.

- Voorbereidingen voor Zomer BBQ op 3 juli 2021 is nu nog bezig. Binnenkort worden deelname opgave en bestel BBQ pakket op "Bestelling" van ADVT catering .

Zomer BBQ 3 juli 2021

Als het versoepeling corona maatregels gaan we Zomer BBQ op 3 juli ADVT bijeenkomst te organiseren. Nu kunnen jullie alvast onder voorbehouden als deelname opgeven en bestelling voor Zomer BBQ.

Wereld Doven Dag 2021!  Dit jaar organiseert SUDO deze dag in Utrecht. We hebben een mooie locatie:  Het Beatrix Theater op 25 september. www.wdd2021.nl

COVID-19

Uw bezoek kan vanuit onze kant doorgaan als u onderstaande vragen met ‘nee’ kunt beantwoorden…

Indien u op één of meer van de volgende vragen ‘ja’ antwoordt dan verzoeken wij u om uw bezoek niet te komen.

• Heeft u nu corona?
  • Heeft u nu huisgenoten/gezinsleden met corona?
  • Bent u genezen van corona korter dan 2 weken geleden?
  • Heeft u huisgenoten/gezinsleden die in de afgelopen twee weken corona hebben gehad?
  • Heeft u één of meerdere van de volgende symptomen: verkoudheid, niezen, hoesten, keelpijn, benauwdheid, koorts (meer dan 38⁰C)?
  • Heeft u huisgenoten/gezinsleden met deze symptomen?
  • Bent u in thuisisolatie?
  • Woont u in een verpleeghuis of instelling voor mensen met een verstandelijke beperking?
  • Bent u verkouden door hooikoorts?

Bron: Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu

Risicogroepen:  https://lci.rivm.nl/richtlijnen/covid-19#index_Risicogroepen

Het Coronavirus: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/vragen-antwoorden

Historie ADVT

Oude foto gevonden  uit 1999 van ADVT 60 jaar bestaan.

Kijk op historie foto's klik hier >>

Gevraagd / gezocht oude foto's of documenten van ADVT

Zoekplaatjes

De rubriek met zoekplaatjes en reacties op vorige zoekplaatjes. Lees verder >>

Doven bibliotheek

De bibliotheek van de ADVT is op het gebied van doven- en slechthorend de meest uitgebreide bibliotheek van het Oost in Nederland.

Er zijn aantal doven boeken, dvd’s en cd’s, en ook doven tijdschrift. Verder heeft onze bibliotheek abonne­menten op Nederlandse doven tijdschriften.

ADVT spaarkaarthouder

Er zijn aantal reglement voor spaarkaart van ADVT.

1. Bezoek met stempelkaarthouder zijn lidmaatschap van ADVT.
  2. Stempelkaart is strik persoonlijk lid.
  3. Vanaf elke 3x consumpties een stempels.
  4. Spaarkaart blijft geldig moet maximaal 3x per jaar bezoek na laatste stempel bij ADVT dan behoud het lidmaatschap zijn spaarkaart.
  5. ADVT behoudt zicht het recht acties op elke moment te wijziging of het
    spaarkaarthouder niet meer geldig.

Vernieuwd pagina voor leden inloggen om kijken hoeveel van  ADVT spaarstempels gespaart. (wachtwoord opvragen bij Ewald)